4 TRUCURI PENTRU VACANȚE FĂRĂ KILOGRAME ÎN PLUS!

Slăbește sănătos

Vacanța este pentru cei mai mulți dintre noi oaza de relaxare mult așteptată din timpul anului. Deseori alegem cele mai sofisticate oferte și cele mai luxuriante condiții pentru a ne bucura de acele 2-3 săptămâni de concediu, cei mai mulți dintre noi optând chiar pentru oferte all-inclusive.  Tențațiile culinare, și multele ore de odihnă fac aproape imposibile acele vacanțe fără kilograme în plus. Însă deseori un concediu de vară, în ciuda căldurii și a oportunităților nenumărate de mișcare, presupune pentru mulți o adevărată provocare în menținerea greutății, media kilogramelor acumulate în urma vacanței fiind între 2 și 5.

În următoarele rânduri am să vă ofer 4 trucuri pe care le poți folosi pentru a avea vacanțe fără kilograme în plus și pentru a te întoarce acasă mult mai vitalizat.

Continuă 4 TRUCURI PENTRU VACANȚE FĂRĂ KILOGRAME ÎN PLUS!

Citește mai mult

Află care sunt cele 7 semne ale încetinirii metabolismului!

Află care sunt cele 7 semne ale încetinirii metabolismului4

Așa cum majoritatea dintre noi știm, metabolismul funcționează diferit la fiecare vârstă. Dacă înainte de 30 de ani putem scăpa ușor de kilograme, putem fi neglijenți cu mesele sau putem consuma fast-food regulat fără să observăm anumite consecințe pe termen scurt, după 30 de ani multe persoane observă că metabolismul încetinește, acumulând greutate mult mai ușor. Cu toate acestea indiferent de vârsta alături de kilogramele în plus, organismul ne semnalează încetinirea metabolismului prin mult mai multe semne la care este necesar să fim atenți.

Continuă Află care sunt cele 7 semne ale încetinirii metabolismului!

Citește mai mult

Slăbește ușor alături de grupul terapeutic de suport pentru un stil de viață sănătos!

Grup de suport pentru un stil de viata sanatos

Se spune ca unde sunt doi puterea crește! Fapt dovedit în realitatea de zi cu zi în fiecare domeniu. Poate că faci parte dintre multele persoane care au început zeci de diete dar nu a obținut rezultatele dorite, care și-a propus schimbări cu fiecare început de an, sau a încercat sa obțină un look mai atractiv înainte de fiecare vară prin a da câteva kg jos, dar fără succes indiferent de efortul depus.

Un aspect plăcut presupune decizii luate și respectate în fiecare zi cu privire la un stil de viață sănătos, dar cu toții știm că fără suportul necesar și fără oameni în jurul nostru care să urmărească aceleași obiective este imposibil să ajungem acolo unde ne dorim.

Ca răspuns la această problemă am lansat grupul de sprijin pentru persoanele care își doresc să slăbească sau pur și simplu să adopte un stil de viață sănătos.

Continuă Slăbește ușor alături de grupul terapeutic de suport pentru un stil de viață sănătos!

Citește mai mult

6 Beneficii ale ghimbirului

Sign up for a class today

Ghimbirul este una dintre cele mai sănătoase condimente de pe planetă. Îți vine greu să crezi asta? În continuarea articolului am prezentat doar 10 din multele motive pentru care această legumă rădăcinoasă este extraordinar de bună pentru sănătatea și digestia ta.

1.Ghimbirul a fost folosit de o lungă perioadă de timp ca tratament medicinal

www.plandealimentatie.ro (13)

Ghimbirul provine din China. Rădăcina acestei plante este folosită în alimentație ca și condiment însă o lună perioadă de timp a fost folosită în medicina alternativă. Cele mai dese afecțiuni tratate cu această plantă au fost cele de digestie, provocatoare de grețuri, răceli sau gripe.

Ghimbirul este compusul cel mai important din ghimbir, și este responsabil pentru majoritatea proprietăților medicinale ale acestei plante. Are un puternic efect anti-inflamator și antioxidant. .

  1. Ghimbirul poate trata o diversitate de forme de greață

www.plandealimentatie.ro (14)

Ghimbirul s-a dovedit a fi foarte eficient împotriva grețurilor. Ghimbirul ajută la diminuarea stărilor de greață de după operații sau a chimioterapiei.

  1. Ghimbirul poate reduce durerile musculare

www.plandealimentatie.ro (16)

Ghimbirul a fost identificat ca fiind eficient împotriva durerilor de mușchi induse de exerciții. Consumul de 2 g de ghimbir pe zi poate reduce semnificativ durerile de mușchi. Efectul ghimbirului însă nu este unul instant ci unul progresiv resimțindu-se de la o zi la alta. Acest efect este datorat proprietăților anti-inflamatoare.

  1. Ghimbirul ajută digestia

www.plandealimentatie.ro (23)

Indigestia cronică este caracterizată de durere mare și disconfort în partea superioară a stomacului. Se crede că golirea întârziată a stomacului este principalul motiv al indigestiei. În mod interesant, s-a observat că ghimbirul ajută la grăbirea golirii stomacului în cazul persoanelor care au probleme cu indigestia.

  1. Ghimbirul reduce durerile menstruale

www.plandealimentatie.ro (18)

Durerile menstruale creează un real disconfort pentru majoritatea femeilor, pentru care se apelează de cele mai multe ori la analgezice sau medicamente de reducere a spasmelor. Un gram de praf de ghimbir este la fel de eficient precum o pastilă de Ibuprofen sau alt calmant, fiind utilizat în această cantitate de multe femei în prima parte a menstruației, și anume primele trei zile.

  1. Ghimbirul reduce colesterolul

www.plandealimentatie.ro (21)

Pentru aceea care au probleme cu colesterolul, ghimbirul este o soluție ideală. După cum probabil știi, principalul factor cu influență directă asupra colesterolului o are alimentația. O cantitate de 3 g de praf de ghimbir pe o perioadă mai lungă de o lună a arătat rezultate pozitive semnificative în reducerea colesterolului și a trigliceridelor în cadrul unui studiu realizat în rândul a 85 de persoane cu probleme de inimă datorate colesterolului.

 

Cum poți introduce ghimbirul în dieta ta? Iată câteva modalități:

  • În băuturi

Ghimbirul poate fi consumat ca ceai, în limonadă, în diverse combinații cu sucuri de fructe sau în compoziția smoothie-urilor.

  • În prepararea cărnii

Ghimbirul este un ingredient excellent în combinație cu diverse preparate din carne. În prepararea puiului la cuptor, tocaniței de vită sau de porc, acest ingredient va oferi o savoare exotică delicioasă.

  • În salate

O salată de fructe sau una de legume poate fi ușor asezonată cu acest ingredient .

  • În preparatele de legume

Chiar dacă vorbim de legume fierte, coapte la cuptor sau fresh ghimbirul se potrivește oricărui preparat.

Vrei un stil de viață sănătos? Dorești să slăbești? Sau vrei mai multă vitalitate? Află care sunt alimentele care te pot ajuta în mod personalizat cu programul Metabolic Balance! Pentru mai multe informații lasă-mi un mesaj la secțiunea de contact a site-ului.

Citește mai mult

Cum să consumăm fructele Goji în mod correct?

Nutriție

Cu siguranță ai auzit de fructele goji și o parte din beneficiile pe care aceste fructe le au asupra sănătății. Dar oare cum și în ce fel aceste fructe ne ajută? Fructele Goji sunt recunoscute ca plante medicinale în istoria medicinală a Chinei. Mulți oameni folosesc fructele Goji pentru a-și trata ochii, ficatul și problemele de rinichi. Cunoscute în termeni populari ca fructele lupului, fructele goji au un gust dulce acrișor și sunt consumate de cele mai multe ori deshidratate.

Dacă deja consumi fructele goji sau vrei să le încerci, sunt o serie de lucruri pe care trebuie să le știi pentru a vedea dacă se potrivesc nevoilor tale nutriționale.

Continuă Cum să consumăm fructele Goji în mod correct?

Citește mai mult

3 motive pentru care în 2 este mai ușor să adopți un stil de viață sănătos

Stil de viata sanatos

Un proverb românesc bine cunoscut spune: ”Unde-s doi puterea crește!”. Acest lucru se aplică și atunci când împreună cu partenerul tău îți propui un stil de viață sănătos. În următoarele rânduri îți voi prezenta 3 motive pentru care luarea deciziilor bune pentru sănătatea ta pot începe de azi în doi, și pot fi duse mai ușor la bun sfârșit.

Continuă 3 motive pentru care în 2 este mai ușor să adopți un stil de viață sănătos

Citește mai mult

Tipurile de metabolism și modul în care exercițiile le afectează!

Everyday Makeup Tutorial

Cei mai multi oameni cred că dacă merg la sală sau fac exerciții fizice zilnic îi va ajuta în a avea un metabolism care funcționează mai rapid. Cu toate acestea, deși este în mare parte adevărat, înainte de a ne avânta în a începe un program de exerciții foarte ambițios este important să înțelegem niște aspecte referitoare la modul în care funcționează metabolismul în ansamblul său.

În primul rând trebuie să înțelegem cum ardem caloriile. Cuvântul metabolism definește procedeul prin care un organism arde calorii pentru a furniza corpullui energia funcționării optime. Practic, sunt trei moduri în care orice organismul uman arde caloriile:

Continuă Tipurile de metabolism și modul în care exercițiile le afectează!

Citește mai mult

Cum arată un mic dejun sănătos?

Nutriție

Micul dejun este cea mai importantă masă! Modul în care obișnuim să ne pregătim această masă influențează modul în care ne vom simți și vom simți să mai consumăm și alte alimente pe tot parcursul zilei. Persoane care alocă o importanță sporită nutriției datorită ocupației lor, precum sportivii, consideră micul dejun principala masă alocându-i un timp suficient pentru preparare dar și pentru a se asigura că vor consuma o cantitate cât de mare de nutrienți în cadrul acesteia.

Un mic dejun sănătos trebuie să conțină patru categorii importante de alimente. Prima categorie este cea a alimentelor bazate pe proteine, a doua parte trebuie să conțină carbohidrați sănătoși  iar ultima parte dar deloc de neglijat trebuie să conțină fructe și legume proaspete.

Alături de aceste părți importante asigură-te că vei adăugă platoului tău la micul dejun niște grăsimi sănătoase care îți vor oferi energie pe parcursul întregii zile, și vor opri fluctuațiile de glicemie din organismul tău, asigurându-ți o toleranță mai mare la gustările dulci care nu sunt tocmai sănătoase. Alegerea specifică a fiecărui aliment însă depinde de modul în care organismul fiecărui individ răspunde la acest aliment. Programul Metabolic Balance oferă o serie de analize pe baza cărora poți determina care sunt alimentele la care metabolismul tău răspunde într-un mod pozitiv.  Descoperă planul de alimentație adaptat nevoilor tale înainte de a-ți schimba dieta zilnică.

În următoarele rânduri am să îți prezint cele patru grupe de alimente care trebuie să se regăsească în micul dejun zilnic.

Continuă Cum arată un mic dejun sănătos?

Citește mai mult

Brocoli, o legumă la modă sau un izvor de sănătate?

Nutritie

Broccoli este cunoscută ca o legumă extrem de sănătoasă și extrem de ușor de gătit pentru diverse feluri de mâncare. Mulți nutriționiști consideră broccoli una dintre cele mai consistente legume în ceea ce privesc nutrienții.

În următoarele rânduri îți voi prezenta câteva beneficii ale consumului de broccoli care sper că te vor convinge de valoarea nutrițională a acestei legume. Continuă Brocoli, o legumă la modă sau un izvor de sănătate?

Citește mai mult

6 Motive pentru care zahărul este extrem de dăunător!

6 motive pentru care zahărul este extrem de dăunător! (7)

Zahărul este cel mai dăunător ingredient folosit în dieta zilelor noatre. Cu efecte nocive și serioase asupra metabolismului, consumul de zahăr în exces conduce la tot felul de boli nedorite. În dorința de a te încuraja să reduci consumul de zahăr, în următoarele rânduri vreau să îți prezint 6 efecte negative ale consumului în exces de zahăr.

Continuă 6 Motive pentru care zahărul este extrem de dăunător!

Citește mai mult

Ce îți poți dori mai mult în 2017?

getaway (1)

Începutul fiecărui an este marcat de noi dorințe, noi planuri și vise cu privire la unde vom ajunge și ce vom realiza.  Acest lucru este de multe ori entuziasmant dar produce în rândul multora dintre noi și frica de necunoscut sau frica de eșec. În acest sens în următoarele rânduri vreau să te încurajez să te concentrezi asupra  a 6 direcții noi benefice pentru tine în următorul an.

Continuă Ce îți poți dori mai mult în 2017?

Citește mai mult

4 Sfaturi în a te menține în formă cu ocazia sărbătorilor de iarnă!

Menține-te în formă de sărbători

De sărbătorile de iarnă, fiecare dintre noi întâmpină dificultăți în a-și menține silueta optimă. Atracțile culinare unice, mâncarea bogată în carbohidrați și condimente, face ca adunarea unor kilograme în plus să fie aproape de neevitat.  În următoarele rânduri vreau să îți dau 4 sfaturi prin care poți evita cu ușurință acumularea de kilograme în plus în perioada sărbătorilor.

Continuă 4 Sfaturi în a te menține în formă cu ocazia sărbătorilor de iarnă!

Citește mai mult

8 motive pentru care să incluzi avocado cât de des în alimentația ta

 

Alimentație sănătoasă

Poate că citirea acestui articol te va face să crezi că sunt mult prea încântată de acest fruct. Cu toate acestea așa numitul ”aur verde” al brazilienilor, avocado este un fruct care te va ajuta în atâtea domenii ale sănătății încât nu vei găsi motive pentru care să nu-l consumi!

După cum poate ți-ai dat seama, avocado est un fruct oarecum atipic. Majoritatea fructelor sunt dulci, și subt bogate ăn carbohidrați, spre deosebire de acestea, gustul fructului avocado e departe de a fi cel dulce, iar principala componentă a acestui fruct constă în grăsimi sănătoase.

Numeroase studii în domeniul nutriției demonstrează efectele pozitive ale acestui fruct. În continuare eu voi aminti doar 8 dintre cele regăsite în diferitele studii, 8 beneficii care pe mine m-au convins și sper să te convingă și pe tine!

Continuă 8 motive pentru care să incluzi avocado cât de des în alimentația ta

Citește mai mult

Cele mai importante 9 beneficii ale consumului suficient de apă

Slăbește sănătos

Apa este principala componentă a corpului uman, însemnând între 55 și 78% din întreaga masă, în funcție de greutate. Consumul regulat de apă are numeroase beneficii în ceea ce privește menținerea sănătății. Cantitatea de apă de asemenea joacă un rol important în menținerea unor funcții normale ale organismului. Experții recomandă a se bea de la 8 la 10 pahare de apă în fiecare zi pentru a fi menținută o stare bună a sănătății.

Un studiu realizat în statele unite arată că în medie un bărbat ar trebui să consume cam 13 pahare de apă pe zi echivalent a 3 litri iar o femeie cel puțin 9 echivalent a 2.2 litri/zi pentru o funcționare normală.

Apa ajută la menținerea corpului bine hidratat ceea ce este esențial pentru ca fiecare celulă din corp să funcționeze corespunzător.

În următoarele rânduri veți găsi cele mai importante 9 beneficii ale consumului de apă.

Continuă Cele mai importante 9 beneficii ale consumului suficient de apă

Citește mai mult