4 TRUCURI PENTRU VACANȚE FĂRĂ KILOGRAME ÎN PLUS!

Slăbește sănătos

Vacanța este pentru cei mai mulți dintre noi oaza de relaxare mult așteptată din timpul anului. Deseori alegem cele mai sofisticate oferte și cele mai luxuriante condiții pentru a ne bucura de acele 2-3 săptămâni de concediu, cei mai mulți dintre noi optând chiar pentru oferte all-inclusive.  Tențațiile culinare, și multele ore de odihnă fac aproape imposibile acele vacanțe fără kilograme în plus. Însă deseori un concediu de vară, în ciuda căldurii și a oportunităților nenumărate de mișcare, presupune pentru mulți o adevărată provocare în menținerea greutății, media kilogramelor acumulate în urma vacanței fiind între 2 și 5.

În următoarele rânduri am să vă ofer 4 trucuri pe care le poți folosi pentru a avea vacanțe fără kilograme în plus și pentru a te întoarce acasă mult mai vitalizat.

1.Începe dimineața cu 30 de minute de relaxare!

Vacanțe fără kilograme în plus

Dimineața, malul mării sau la poalele munților oferă priveliști de neuitat. Petrece un timp aparte pentru a face mișcări ușoare precum plimbarea, exerciții de aerobic sau pilates.  Respiră adânc,  relaxează-te și bucură-te de aerul proaspăt. Începerea zilei cu exerciții te va ajuta să ai un organism mai oxigenat ceea ce va contribui semnificativ la buna funcționare a metabolismului tău, și mai mult, te va ajuta să te simți vitalizat pe întreg parcursul zilei.

2.Alege-ți micul dejun cu atenție!

Mic dejun sănătos

Al doilea, și aș preciza că cel mai important truc pentru vacanțe fără kilograme în plus este alegerea cu atenție a micului dejun. Cu toții știm că în concedii este foarte dificil să te abții de la tentațiile culinare. De asemenea a fi mereu în gardă cu privire la câte calorii ai consumat poate fi epuizant și stresant. În acest sens un truc recomandat de nutriționiști din SUA, este acela de a-ți alege micul dejun cu atenție. Un mic dejun bogat în fructe, legume care conțin fibre și proteine îți va reduce consistent apetitul pentru carbohidrați procesați pe parcursul zilei. De asemenea dacă vei avea grijă ca micul dejun să fie suficient de consistent în nutrienți senzația de foame va fi cu mult redusă la următoarele mese, iar rezistența la tentațiile dulci și nesănătoase va fi mult mai puternică.  Dacă alegi să îmi asculți sfatul îți mai recomand să începi cu fructele, pentru a asimila vitaminele și mineralele cât mai ușor și să încerci să eviți să consumi fructele după alte categorii de alimente, deoarece acestea pot încetini digestia celorlalte alimente.

3.Fii mereu hidratat!

Importanța hidratării pentru a slăbi

Al treilea truc al unei vacanțe fără kilograme în plus este hidratarea. De multe ori când simțim senzația de foame, aceasta este de fapt una de sete. Consumul regulat de apă va reduce cu mult apetitul și mai mult va ajuta la o mai bună digestie. În funcție de greutate consumul optim de apă va fi între 2 și 3 litri, dacă nu depui un efort intens, dar cantitatea poate crește dacă faci exerciții, mergi într-o drumeție, înoți sau te expui la soare. Spre exemplu în cadrul unui antrenament de fitness de o oră în aer liber o persoană cu greutate medie poate consuma și până la 2L de apă.

Înafară de apa plată sau cea minerală se mai poate consuma limonada preparată din lămâie și apă fără zahăr, cu mentă, ghimbir, ștevie sau miere. Băuturi hidratante dar nu la fel de recomandate ca apa sunt și fresh-urile de portocale, grefuit, mere sau alte legume și fructe. Nu te vor hidrata băuturile carbogazoase ce conțin zaharuri și alte elemente. De asemenea sucurile de fructe naturale din comerț, nu sunt tocmai eficiente într-o hidratare optimă.

Când poți să consumi apă pentru a te hidrata în mod eficient? În primul rând dimineața pe stomacul gol și în orice moment între mese. Apa va ajuta tractul digestiv, va reduce apetitul și te va ajuta să rămâi în forma pe întreg parcursul zilei.

4.Alege mereu mișcarea!

Slăbește în vacanță prin mișcare

Un al patrulea truc pentru vacanțe fără kilograme în plus este participarea la mișcare zilnic. Drumețiile, excursiile de o zi de vizitare a unui muzeu a unui vestigiu, sau a unei insulte pot fi oportunități foarte bune de mișcare.

Complexele all-inclusive oferă uneori transport în cadrul resorturilor care să te ajute să te deplasezi de la masă la apartamentul închiriat, în concediile în care poți închiria o mașină sau poți merge cu propriul autovehicul tentația de a merge cu mașina chiar și la restaurantul situat la mai puțin de 1 km este deseori mare. Cu toate acestea alege plimbarea și mișcarea în detrimentul mersului cu ajutorul unui autovehicul. Dacă există posibilitatea, închirierea unei biciclete pe parcursul vacanței este un alt fel de mișcare, care te poate ajuta chiar să pierzi în greutate și să obții un tonus mai ridicat. Spune DA oricărei forme de mișcare și kilogramele în plus vor fi cel mai puțin probabil o problemă.

Aplicând cele 4 trucuri pentru vacanțe fără kilogramele în plus te vei bucura din plin în cel mai sănătos mod de fiecare moment de relaxare! Pentru mai multe sfaturi nu ezita să mă contactezi pe pagina de Facebook.

Citește mai mult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *